جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 7 اسفند 1398     
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی:
تاکسی ها ضدعفونی می شوند

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، رییس سازمان تاکسیرانی از توافق با وزارت بهداشت برای تامین مواد ضدعفونی برای تاکسی ها خبر داد.

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در حاشیه حاشیه دومین جلسه اضطراری کارگروه فنی اجرایی مقابله با بیماری های واگیر در شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت:  در تاکسیرانی چند تصمیم خیلی خوب گرفته ایم یکی بحث آموزش است . از اول هفته بحث اصلی در ناوگان تاکسی یعنی آموزش در دو سطح انجام شده است یکی پرسنل و عوامل نظارتی که در سطح شهر فعال هستند و دفاتر خدمات دهنده به تاکسیران ها را هم آموزش داده ایم و همچنین دستورالعمل  های لازم در این زمینه اجرا و سطوح مراقبتی در همه سطوح در حال اجراست. سطح دوم دستور العمل های خود مراقبتی است که برای تاکسیران ها اعمال شده است به دلیل ارتباطاتی که رانندگان تاکسی با شهروندان دارند و چند دستورالعمل و چک لیست مراقبتی برای این عزیزان ارسال شده است و بر اساس کمک های وزارت بهداشت محتواهایی که آماده شده بود با آنها کنترل کردیم بخش مهم این است که فعالیت ضدعفونی تاکسی ها و در خلال روز توسط تاکسیران ها باید انجام شود. که با توجه به مشکلاتی که برای تامین مواد ضدعفونی داشتیم این مساله در این جلسه مطرح و قرار شد ظرفیتی برای تاکسیران ها دیده شود تا توزیع اینها با فرایند تسهیل شده تری انجام شود. 
 
او از شهروندان خواست در این شرایط به جای ارائه پول نقد از شیوه های دیگر برای پرداخت کرایه استفاده کنند و گفت: یکی از مهمترین موضوعات ما بحث خودمراقبتی است که هم در زمینه شهروندان است و هم در زمینه تاکسی ران ها. درخواست ما از شهروندان این است که اگر سرماخوردگی جزئی دارند ترجیحا از خودروهای عمومی استفاده نکنند. از سوی دیگر یکی دیگر از مشکلات رد و بدل کردن کرایه تاکسیا ست خواهش من از شهروندان این است که از روش های پرداخت الکترونیکی استفاده کنند. تا با خطر کمتری مواجه شوند. 
 
قنادان درباره این که آیا مواد ضدعفونی کننده در داخل تاکسی ها برای شهروندان وجود دارد گفت: ما هشتاد هزار تاکسی در شهر تهران داریم حجم مواد ضدعفونی کننده و مواردی از این دست به صورت روزانه به آن اندازه برای ما وجود ندارد هر چند همان طور که گفتم دوستان وزارت بهداشت قول داده اند شرایط توزیع مواد ضدعفونی را تسهیل کنند.  تلاش ما این است که در خطوط پر ازدحام و پر مصرف بتوانیم این اقلام را بین تاکسی رانان توزیع کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: