جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 دی 1398     
طی 9 ماه گذشته انجام شد؛
بهسازی معابر منطقه 15 با پخش 13 هزار تن آسفالت

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، معابر منطقه 15 طی 9 ماه گذشته با پخش 13 هزار و 948 تن آسفالت بهسازی و مرمت شد.

علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و همچنین بهبود منظر شهری معابر نواحی هفتگانه لکه گیری و روکش آسفالت شد.
 
به گفته وی از مجموع 13 هزار و 948 تن آسفالت پخش شده، بیشترین تناژ آسفالت در معابر ناحیه سه به حجم3هزار و 583 تن توزیع شده است.
 
حلاجیان گفت: در این راستا خیابان اردستانی حدفاصل خیابان اکبری مقدم تا خیابان انورزاده، خیابان انورزاده، خیابان برادران سجادی بن بست فروتن، محوطه بهزیستی شبیر در ناحیه یک با هزار و 333 تن آسفالت و بلوار ابوذر مسیر شمال به جنوب حدفاصل ده حقی تا بقایی، خیابان خاوران نبش نبرد و دور برگردان غرب به شرق، خیابان ابراهیمی حدفاصل ذوالفقاری تا بزرگراه امام علی (ع) و خیابان یاسینی در ناحیه دو با 3497 تن آسفالت بهسازی شد.
 
وی ادامه داد: 3 هزار و 583 تن آسفالت در شهرک بروجردی خیابان امام رضا(ع)، بعثت غرب به شرق مترو بعثت، خیابان شهرزاد جنوب به شمال لاین کندرو و خیابان محمد صالحی در ناحیه سه، 2 هزار و 513 تن آسفالت در باند دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) نرسیده به مسجد سیدالشهدا، خیابان اعظم حدفاصل بزرگراه امام رضا (ع) تا خیابان بوعلی، خیابان اعظم تقاطع کوچه هشتم، خیابان سازمان آب حدفاصل بوعلی تا مطلبی در ناحیه 4 پخش شد.
 
معاون فنی و عمران منطقه اضافه کرد: 941 تن آسفالت در افسریه مابین 15متری اول و بزرگراه، افسریه قصر فیروزه در ناحیه پنج، 2 هزار و 30 تن آسفالت در بلوار قائم لاین شرقی حدفاصل مدرسه12فروردین تا بلوار خاتم الانبیا، کوچه چهارم در ناحیه شش و 51 تن آسفالت به صورت لکه گیری پراکنده در ناحیه 8 توزیع شد.
 
حلاجیان در پایان با اشاره به اینکه این اقدام با هدف تامین رفاه حال شهروندان و روانی ترافیک اجرا شده است، اظهار داشت: شناسایی معابر براساس برنامه های تعریف شده حوزه فنی و عمران و بنابر اعلام دبیران شورایاری محلات و درخواست شهروندان در سامانه های 137 و 1888 انجام شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: