جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 21 دی 1398     
طی 9 ماه گذشته انجام شد؛
رنگ آمیزی 15 پل عابر پیاده در منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، از ابتدای امسال تاکنون 15 پل عابر پیاده منطقه 15 رنگ آمیزی و زیباسازی شده است.

علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق گفت: در این برنامه 53 هزار و 300 مترمربع از پل های عابر پیاده طی 9 ماه گذشته رنگ آمیزی شد.
 
به گفته وی این پل ها در بزرگراه امام رضا (ع) و خیابان خاوران قرار دارد که به منظور بهبود سیما و منظر شهری، جلوه های بصری شهر و ارتقای روحیه نشاط و شادابی شهروندان زیباسازی شدند.
 
وی به تشریح دیگر اقدامات اداره زيباسازي در این مدت اشاره کرد و افزود: نرده های ترافیکی و المانهای شهری خیابان های خاوران، 17 شهریور و محورهای اصلی به طول 26 هزار متر طول انجام و کاشی نقاشی تلفیقی جداره پل شهدای استان یزد (تقاطع بزرگراه امام علی (ع ) و بزرگراه بعثت) بازپیرایی شد.
 
کریمی پور ادامه داد: اجرای نقاشی دیواری درخیابان خاوران مرکز محله شیرین دخت، آذین بندی میادین و معابر اصلی در اعیاد و جشن های ملی مذهبی، ترمیم و بازسازی نقاشی دیواری تمثال شهید سیاح طاهری و شهید همت و نورپردازی پایانه خاوران و سردرب ورودی پردیس بانوان با استفاده از ریسه های خطی SMD با کمترین هزینه و برق مصرفی از دیگر اقدامات اداره زیباسازی بوده است.
 
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه اضافه کرد: اكران تبليغات محيطي، پاكسازي و حذف زوائد از ديوار و جداره و برگزاری جشنواره طرح رنگ درشهر با مشارکت توان یابان، شهرداران مدارس و دانشجویان در خیابان خاوران مدرسه شاهد نصر نیز در این مدت انجام شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: