جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 دی 1398     
آماده سازی دانشگاه تهران برای مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، شهردار منطقه۶ تهران از آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری و معاونتهای اجرایی منطقه جهت میزبانی باشکوه از عزاداران مراسم وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در دانشگاه تهران خبر داد

تورج فرهادی با بیان اینکه  پرچم های بلند سطح منطقه نیز به رنگ مشکی درآمده است گفت: طی هماهنگی با ستاد اقامه نماز، مسئولین دانشگاه تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس آماده برگزاری با شکوه مراسم هستیم.
 
وی ادامه داد: نیروهای شهرداری منطقه۶ نیز از ساعاتی قبل از مراسم، نظافت و پاکسازی محل برگزاری مراسم را برعهده دارند و خدمت رسانی در حین و بعد از مراسم نیز ادامه خواهد داشت.
 
شهردار منطقه۶ یادآور شد : به مناسبت هرچه با شکوهتر این مراسم در  دانشگاه تهران و جایگاه برگزاری نماز  اقدامات وسیعی صورت گرفت که  اهم این اقدامات  می توان به آماده سازی محوطه جایگاه نماز و اطراف دانشگاه تهران ، رنگ آمیزی جداول ، شستشوی نرده های محوطه جایگاه نماز ، پاکسازی و واکاری چمن های اطراف دانشگاه تهران و .... اشاره کرد .
 
فرهادی اظهار داشت: نظافت ،پاکسازی و نگهداشت فضای داخل  و معابر منتهی به دانشگاه تهران  ، نصب پرچم و ریسه های مشکی و بنرهای تمثال سردار شهید در فضای محیطی سطح منطقه و محدوده دانشگاه تنها بخشی از اقدامات شهرداری این منطقه است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: