جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 دی 1398     
اعطا مطرح کرد
ارایه پیشنهاد نام گذاری یک معبر به نام شهید سردار سلیمانی با قید دو فوریت در جلسه علنی شورای شهر

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران از ارایه پیشنهاد نام گذاری یک معبر به نام شهید سردار سلیمانی با قید دو فوریت در جلسه علنی شورای شهر خبر داد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز صد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: در جلسه امروز شورای شهر تهران، در این رابطه دو موضوع در دستور کار شورای شهر تهران قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه نام گذاری یک معبر به نام ایشان قرار است با قید دو فوریت مطرح شود، گفت: البته تصمیم نهایی در این باره هنوز اتخاذ نشده است، گزینه های مختلفی وجود دارد که در جلسه مطرح خواهد شد.
 
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این موضوع هم زمان از سوی اعضای شورای شهر و شهردار تهران مطرح شده است، ادامه داد: پیش از آغاز جلسه و در یک نشست غیررسمی با آقای حناچی، این موضوع از سوی ایشان مطرح شد، اما در رابطه با این که این نام گذاری دقیقا کجا خواهد بود تصمیم قطعی وجود ندارد و به تصمیم گیری در صحن موکول شد.
 
اعطا با بیان اینکه بزرگراه رسالت، فتح و آزادگان گزینه های مطرح شده در این زمینه است، گفت: احداث بنای یادمان شهید سردار قاسم سلیمانی موضوع دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.
 
سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری در این باره مکلف می شود تا در یک فراخوان بین المللی تهیه طرح را به مسابقه بگذارد که این امر شامل یک پیام رسانه ای خواهد بود. بعد از انتخاب طرحی مناسب در این خصوص، در اسرع وقت این بنای یادمان احداث خواهد شد.
 
اعطا تاکید کرد: این بنای یادبود باید در یکی از بخش های مناسب فضای شهری احداث شود. در این باره طرحی تهیه شده که به صورت فوریت دار در صحن شورای شهر مطرح خواهد شد. البته مشخص نیست که این طرح به صورت دو فوریت به تصویب می رسد یا بر اساس تشخیص شورا نیاز به کار بیشتر کمیسیون مربوطه است تا مجددا به صحن باز گردد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: