جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 دی 1398     
انفجار جمعیتی در شهر «جم»

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالحسین اکسیر صبح امروز در نشست مسؤولان جم با استاندار بوشهر، اظهار داشت: از سال ۸۹ به بعد انفجار جمعیتی در شهر جم شکل گرفت و رشد جمیعت این شهر چند برابر شد که سبب شده مشکلاتی و کمبودهایی در حوزه زیرساخت‌ها به وجود بیاید.

انفجار جمعیتی در شهر «جم»

رئیس شورای اسلامی شهر جم افزود: سیاست کلی نفت این بود که دیگر شهرک سازی انجام نشود و کارکنان نفت و گازی نیز در خود شهرها و بین مردمان بومی ساکن شوند و همین موضوع سبب شد از سال ۹۲ ساختمان سازی در شهر جم به شدت زیاد شود.

وی تاکید کرد: به سبب انفجار جمعیتی و رشد چند برابری جمعیت و بیش از حد نرمال در شهر جم طی ۵ سال گذشته، متاسفانه زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و... همچون رشد جمعیت، پیشرفت نداشت و همین موضوع سبب شده تا در حال حاضر مشکلات و کمبودهای زیرساختی در شهر جم وجود داشته باشد.

اکسیر خاطرنشان کرد: در حوزه فضای آموزشی و فضای سبز، مسائل فرهنگی و اجتماعی نیاز است تا شرکت‌های مستقر در منطقه برای تامین و ایجاد زیر ساخت‌ها توجه ویژه داشته باشند چون فرزندان و خانواده‌های کارکنان نفت و گازی و پتروشیمی‌ها نیز در بین مردم شهر جم زندگی می‌کنند و باید کمبودها در حوزه‌های مختلف رفع شود.



 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: