جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 اسفند 1393     
آغاز فعالیت دور چهارم شورایاری‌ها از ابتدای سال 94 ایجاد کمپیتن تبلیغاتی انتخابات

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس ستاد شورایاران محلات تهران گفت: پس از برگزرای انتخابات در تاریخ 22 اسفند، فعالیت شورایاری‌ محلات تهران از ابتدای سال 94 عملیاتی می‌شود.

مرتضی طلایی رئیس ستاد شورایاران محلات تهران با اشاره به آخرین وضعیت شورایاری‌ها اظهار کرد: در بررسی‌های اولیه داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها، صلاحیت 12 هزار نفر تایید شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در مرحله دوم، پرونده هزار نفر از افرادی که دارای مشکل بودند، رفع نقص شد و بدین ترتیب از 13 هزار و 815 نفر، حضور 13 هزار و 200 نفر در انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های محلات تهران بلامانع است.

طلایی در خصوص سایر افرادی که صلاحیت آنان هنوز تایید نشده است، گفت: تا به این لحظه صلاحیت 600 نفر مورد تایید قرار نگرفته است که هیئت نظارت باید تا آخر وقت امروز نتایج مربوط به اعتراض عدم صلاحیت این افراد را بررسی و اعلام کند.

رئیس ستاد شورایاران محلات تهران ادامه داد: از این رو، تبلیغات داوطبان از 14 اسفند آغاز می‌شود و تا بیست و یکم ادامه دارد. همچنین یک کمپین تبلیغاتی جامع و کامل برای چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات تهران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه 22 اسفند زمان برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این روز شهروندان تهرانی با حضور در شعب اخذ رای محله‌ خود از بین داوطلبان هفت نفر را به عنوان شورایاری محله خود انتخاب می‌کنند.

طلایی در پایان عنوان کرد: پس از برگزاری انتخابات، دور جدید فعالیت شورایاری محلات از ابتدای سال 94 عملیاتی می‌‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: