جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
کلیه بلندمرتبه سازی های انجام شده در تهران ناظر بر کارشناسی است

 به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: کلیه بلندمرتبه سازی های انجام شده در تهران ناظر بر کارهای کارشناسی و کمیته کارگروه فنی کمیسیون ماده 5 بوده است .

محمد سالاری درباره بلندمرتبه سازی در شهر تهران اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهایی که با همکاری شورای شهر تهران انجام می شود تهیه ضوابط مربوط بلندمرتبه سازی است که تدوین آن ضوابط از بندهای طرح تفصیلی شهر تهران است که طی آن شهرداری مکلف است این ضوابط را احصاء و تدوین نماید و برای تصحیح در کمیسیون ماده 5 به نمایندگی شورای عالی شهرسازی در شورای شهر ارائه دهد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران درباره بلندمرتبه سازی در منطقه 22 تهران نیز تاکید کرد: اگر در حال حاضر موردی از بلندمرتبه سازی در این منطقه وجود داشته باشد در محلات و مناطقی است که به موجب طرح تفصیلی و مصوبه شورای عالی شهرسازی انجام آن امکان پذیر بوده است .

سالاری خاطرنشان کرد:در حال حاضر نیز تا زمان پیشنهاد جدید طرح تفصیلی در منطقه 22 از سوی شهرداری تهران از اعطای پروانه بلندمرتبه سازی در این منطقه جلوگیری بعمل می آید.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد: تعیین تکلیف منطقه 22 منوط به طرح تفصیلی شهرداری تهران است که باید مجوز آن را از شورای عالی شهرسازی بگیرد و ظرف سه ماه آینده آن را به شورای اسلامی شهر تهران جهت بررسی و تصویب ارائه دهد. در حال حاضر یک ماه و نیم از این زمان صرف شده است.

 

  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: