جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 اسفند 1393     
قدم مثبت شهرداری تهران در کاهش درآمدهای ناپایدار در بودجه 94

به گزارش گروه پارلمان شهری شهردار نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در تنظیم و تدوین بودجه سال آینده قدم مثبتی را در راستای کاهش درآمدهای ناپایدار تهران برداشته است.

محمد مهدی تندگویان با بیان این مطلب اظهار کرد: از زمانی که بودجه پیشنهادی شهرداری تهران به شورا تقدیم شد تا به امروز کمیسیون های مختلف از ابعاد گوناگون بودجه را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به اعتقاد من، بودجه امسال شهرداری می توانست کمتراز میزان پیشنهادی بسته شود. در این مورد هم برخی از اعضای شورا پیشنهاداتی را مطرح کردند که قابل بحث و بررسی است. 

نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر با اشاره به رویکرد بودجه بر کاهش درآمدهای ناپایدار گفت: بودجه شهرداری در سال های 93 و 94 به سمت کاهش درآمدهای ناپایدار و افزایش درآمدهای پایدار حرکت کرده است که این امر در صورت استمرار در سال های آینده، اقدام مثبت و سازنده ای است.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با ادامه روند کنونی و کاهش درآمدهای نقدی شهرداری تا چند سال آینده شاهد سهم قابل توجه درآمدهای پایدار تا مرز 70 درصد در بودجه اداره شهر باشیم.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: