جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 7 ارديبهشت 1393     
حمایت شورای اسلامی شهر تهران از طرح افزایش سرمایه بانک شهر

به گزارش شهرداری نیوز، مدیرعامل بانک شهر گفت: بانک شهر به عنوان موتور محرک تامین مالی حرفه‌ای پروژه‌های شهر به صورت حرفه‌ای و با رعایت مقررات و ضوابط بانک مرکزی، نیازمند افزایش سرمایه بوده و این مهم با حمایت شورای اسلامی شهر ممکن خواهد شد.

دکتر پورزرندی اظهار داشت: این بانک می‌تواند از طریق عمل به راهکارهای بانکداری حرفه‌ای و با تمام توان و با کمک و همت اعضاء شورای اسلامی شهر تهران تا پایان سال جاری در جمع پنج بانک نخست کشور قرار گرفته و با همین عزم و اراده در نظر داریم تا در سال‌های بعد به عنوان یکی از  بانک‌های برتر در شبکه بانکی کشور مطرح شویم تا از این طریق افتخاری برای مجموعه مدیریت شهری و شهروندان ایجاد شود.

پورزرندی ضمن سپاسگزاری از اعضاء دوره‌های دوم تا چهارم شورای اسلامی شهر تهران، به دشواری‌های حاکم بر فضای مدیریت مالی و لزوم پاسخگویی در این بخش اشاره کرد و گفت: همکاری با شورای اسلامی شهر تهران به منزله افتخاری بزرگ محسوب شده و بخش اعظمی از توفیقات حاصل شده در دوران مسئولیت وی در شهرداری تهران، مرهون تدابیر شهردار تهران و همدلی و همراهی اعضاء این شورا بوده است.

حسین محمدپورزرندی در ادامه خاطرنشان کرد: با پشتوانه شورای اسلامی شهر تهران و دکتر قالیباف شهردار تهران بود که امکان تحقق حسابرسی در مجموعه عظیم شهرداری تهران فراهم شده و هم اکنون بیش از 97درصد از شرکت‌های شهرداری تهران دارای گزارش حسابرسی هستند.

نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر سپس با اعلام اینکه بدون شک تا نقطه مطلوب همچنان فاصله وجود دارد، موضوعات ارتقاء سطح درآمدهای پایدار، اتمام روند تفریغ بودجه تا پایان سال91، سازماندهی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران و همچنین کسب چهار دوره عنوان مدیریت مالی برتر کشور را از اهم دستاوردهای دوران مدیریت خود در معاونت مالی و اداری شهرداری تهران قلمداد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: