جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 بهمن 1393     
آغاز به کار نخستین نمایشگاه مشارکت تولیدگران داخلی صنعت مترو

به گزارش حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،نخستین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو با حضور بیش از 70 شرکت تولید کننده در محل نمایشگاه برج میلاد افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو امروز با حضور  تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،  محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه و جمعی از تولید کنندگان داخلی در محل نمایشگاه برج میلاد افتتاح شد.

 محسن نایبی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر اهمیت تامین قطعات استاندارد و ایمن برای ناوگان مترو افزود: خطوط مترو در سال های گذشته به طور فزاینده ای هم در تهران و هم در شهرستان ها رو به گسترش است و با توجه به افزایش عمر قطارها نیاز به قطعات هر روز بیش از گذشته می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه قدم اول برای ایجاد یک بستر بزرگ و حرکت به سوی خود کفایی است اظهار داشت: البته کلمه نخستین نمایشگاه به این معنا نیست که پیش از این ما در عرصه تولید قطعات هیچ فعالیتی نداشتیم اما فعالیت هایی که تاکنون صورت گرفته پراکنده بوده و امیدواریم که از این به بعد بتوانیم به طور متمرکز این فعالیت ها را جهت دهی کنیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران همچنین با تاکید بر اهمیت کیفیت قطعات مورد استفاده در خطوط مترو گفت: تمام قطعاتی که ساخته می شود توسط مهندسان فنی مترو تست ایمنی خواهند شد البته ما از محققان و دانشگاه های کشور هم در این زمینه کمک گرفته ایم و جهاد دانشگاهی همفکری ها و تلاش های بسیار خوبی در این زمینه با ما داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ، صنعت مترو نه تنها از تولید کنندگانی که در عرصه حمل و نقل ریلی فعالیت داشته اند بلکه از تمام قعطه سازان که در زمینه های دیگر مثلا خودروسازی فعالیت می کنند هم دعوت می کند تا در این زمینه وارد شوند.

نخستین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو تا 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه برج میلاد برپاست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: