جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 بهمن 1393     
معاون سرویس مخفی آمریکا استعفا کرد

تسنیم: سرویس مخفی آمریکا در حالی خبر از استعفای دومین مقام ارشد این سازمان داده است که فشارهای ناشی از انتقادات مربوط به موارد نقض امنیتی کاخ سفید، تاثیر زیادی بر استعفای وی داشته است.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، آلوین اسمیت، معاون سرویس مخفی آمریکا که با انتقادات و فشارهای زیادی از سوی نمایندگان آمریکایی روبرو شده بود، 3 روز پیش از شهادت دادن در کمیته نظارتی مجلس نمایندگان آمریکا، از سمت خود استعفا داده است. نمایندگان آمریکایی پیش از این خواستار مدیریت جدیدی در سرویس مخفی شده بودند.

اسمیت که در سه سال گذشته، عملیات روزانه سرویس مخفی آمریکا را زیر نظر داشته، به خاطر تصمیمات مهمش در خصوص کاهش هزینه ها و آموزش ماموران، با انتقادات شدیدی روبرو شده است.

اسمیت 56 ساله بیش از 29 سال در سرویس مخفی آمریکا خدمت کرده است. به وی پیشنهاد شده است تا در یک سمت دیگر در وزارت امنیت داخلی آمریکا مشغول به کار شود.

جیمز کلانسی مدیر موقت سرویس مخفی آمریکا با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که سهم اسمیت در فعالیت های این آژانس، ارزشمند بوده است.جولیا پیرسون مدیر سابق سرویس مخفی آمریکا نیز پیش از این به خاطر انتقادات مطرح شده نسبت به موارد نقض امنیت کاخ سفید مجبور به استعفا شده بود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: