جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 بهمن 1393     
پیگیری تشکیل شورای عالی معلولان در دولت

به گزارش پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید تشکیل شورای عالی معلولان که در دولت راکد مانده،پیگیری شود.

علی صابری عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به اینکه به موضوع معلولیت باید به عنوان یک مسئله اجتماعی نگاه کنیم، گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا تشکیل شورای عالی معلولان را که در دولت بایدکد مانده بود پیگیری شود.

وی در ادامه بیان کرد: برآوند حضور در مناطق تهران نشان داده است که در شهرک‌ها و مجتمع‌های جدید از زمان ساخت مجتمع تا صدور اسناد تملیکی زمان زیادی طی می‌شود و اختلافات زیادی در این خصوص وجود دارد.

عضو شورای شهر تصریح کرد: بسیاری از مردم حاضر هستند تا عوارض نوسازی و پسماند را بپردازند اما شهرداری با تصویری که از مقررات دارد حاضر به تفکیک نیست.

وی با اشاره به اینکه این نوع مسائل به ویژه در منطقه 22 زیاد به چشم می‌خورد، افزود: باید تدبیری برای حل مسئله اتخاذ کنیم چرا که هم نوعی درآمد به نفع شهرداری و هم به سود مردم است.

وی در پایان گفت: دستورات قضایی که بعضا صادر می‌شود در بعضی از پرونده‌های خاص حق شهرداری را از بین می برد و شورا می‌تواند با دخالت در این موضوع حق شهرداری را پیگیری کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: