جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 بهمن 1393     
تور انقلاب در غرب تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 از برگزاری تور انقلاب همزمان با فجر 36 در غرب تهران خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5  با اشاره به ضرورت اشاعه‌ها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز اظهار کرد: بدین منظور با هماهنگی تمام سازمان‌ها و ارگان‌های اجرایی سطح منطقه برنامه‌های گسترده فرهنگی، هنری، ورزشی و مذهبی متناسب با نیاز نسل امروز پیش بینی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب شعر در منطقه تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری در مدارس و مساجد، مراسم تجدید بیعت با امام راحل و شهدای انقلاب؛ مراسم عطر افشانی گلزار شهدای گمنام و دیدار با خانواده شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی بخشی از برنامه های دهه فجر است.

خسروی افزود: برگزاری تورهای انقلاب با هدف معرفی نمادهای انقلاب به دانش آموزان و شهروندان در ایام دهه مبارک فجر با مشارکت شورایاران و نواحی 7 گانه برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در میادین و معابر پر تردد سطح منطقه و تهیه و توزیع نرم‌افزاری با محتوای انقلاب و امام ره معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در پایان از برپایی ایستگاه فرهنگی در بزرگراه محمد علی جناح در روز 22 بهمن ماه گفت: با ایجاد غرفه های سلامت، فرهنگی، کارآفرینی، آسیب ها و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح زنده از راهپیمایان در طول مسیر پذیرایی می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: