جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 بهمن 1393     
پایانه مسافربری غرب تعطیل می‌شود

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به راهپیمایی پرشکوه مردم در ۲۲ بهمن و برنامه ریزی انجام گرفته در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، پایانه مسافری غرب تهران، ازساعت ۲۱ روز سه شنبه، ۲۱ بهمن تا پایان مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی در روزچهارشنبه ۲۲ بهمن تعطیل است.

طبق اعلام این سازمان، باتوجه به برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی و حضور پرشور شهروندان انقلابی در این مراسم، همانند سال‌های گذشته که برای آسانی هرچه بیشتر حرکت مردم، راه‌های ورودی و خروجی میدان آزادی و اطراف آن برای حرکت خودرو‌ها بسته می‌شود. همچنین به منظور ایجاد تسهیلات لازم و جلوگیری از بروز هرگونه خلل در رفت و آمد اتوبوس‌های مسافری بین شهری، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

براین اساس در فاصله زمانی اعلام شده (ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۱ بهمن تا پایان مراسم در روز ۲۲ بهمن در میدان آزادی) مسافران ورودی به تهران ازطریق تقاطع آزادراه تهران- کرج و کمربندی آزادگان به پایانه مسافری جنوب انتقال داده می‌شوند و مسافرانی که قصد خروج از تهران را دارند هم می‌توانند از پایانه مسافری جنوب به سمت مقاصد خود حرکت کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: