جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 بهمن 1393     
سرمایه گذاری عظیم برای زیرساخت های حمل و نقل آمریکا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سال ها است که متخصصان حمل و نقل آمریکا خواهان سرمایه گذاری عظیمی برای حفظ شبکه ای از جاده ها، پل ها و سیستم های حمل و نقل هستند که نیاز به تعمیر دارند.

بر اساس بودجه ای که به تازگی در مجلس سنا آمریکا تصویب شده طی پنج سال آینده حدود 1 تریلیون دلار به این امر اختصاص داده می شود.

سناتور برنارد ساندرس، عضو هیئت ارزیابی کمیته بودجه سنا که این بودجه 1 تریلیون دلاری را اعلام کرد، گفت: "سال ها بود که برای زیرساخت های فیزیکی ملی خود بودجه ای اختصاص نداده بودیم. باید این روند را تغییر دهیم و به همین دلیل است که لایحه بازسازی آمریکا مطرح شده است. ما باید زیرساخت های خود را مدرن کرده و فرصت های شغلی جدیدی ایجاد کنیم که به اقتصاد کمک خواهد کرد. "

جامعه مهندسان شهری آمریکا (ASCE) محاسبه کرده است که تا سال 2020 حدود 1.6 تریلیون دلار دیگر برای زیرساخت ها لازم است.

رئیس ارشد مدیریت ASCE، Casey Dinges گفت: "ابتکار سناتور ساندرس برای سرمایه گذاری 1 تریلیون دلاری طی پنج سال آینده از طریق لایحه بازسازی آمریکا، تاثیری طولانی مدت بر بازسازی و مدرن سازی زیرساخت های قدیمی کشور ما خواهد داشت."

ساندرس که محل تامین این بودجه را اعلام نکرده اظهار داشت سرمایه گذاری های هدفمند برای جاده ها، پل ها، حمل و نقل، خطوط ریلی، سیستم های لوله کشی،پورت ها و مسیرهای آبی، پارک های ملی، سیستم های باندهای شهری و شبکه برق رسانی استفاده خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: