جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
تشویق به مشارکت مردم اصول آرمانی مدیریت شهری است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،در مراسمی با حضور معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران ارشد منطقه 8 ، شورایاران این منطقه تقدیر شدند.

معصومه آباد در این مراسم با اشاره به اینکه تشویق به مشارکت مردم در اداره امور شهر یکی از مهم ترین اصول آرمانی مدیریت شهری است؛ اظهار داشت: شورایاری ها مردمی ترین نهادی هستند که موضوع مشارکت اجتماعی را به صورت ملموس محقق کرده اند.

وی با اشاره به انتخابات شورایاری ها تصریح کرد: شهرداری های مناطق می توانند با همکاری شورای شهر که نقش نظارت را ایفا می کند در بهتر برگزار شدن این انتخابات نقش داشته باشد.

آباد افزود: تعامل دو سویه و مستقیم بین شهروندان و شهرداری موجب ایجاد مشارکت می شود و هر اندازه مشارکت مردم در اداره شهر بیشتر شود، حس تعلق آنان به شهر نیز افزایش می یابد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: لازم است شورایاران،مشکلات مربوط به منطقه خود در سطح خرد و کلان را به مدیریت شهری انتقال دهند.

 همچنین دکتر سعید طلوعی شهردار منطقه 8 ، در این مراسم از شورایاری ها به عنوان حلقه اتصال بین مدیران شهری و شهروندان نام برد و افزود: تحقق محله محوری از دستاوردهای مهم شورایاری است.

وی گفت: تلاش مدیریت شهری همواره در جهت رضایت مندی شهروندان و ارتقای سطح رفاه عمومی جامعه است.

وی افزود: در مدیریت شهری بدون توجه و  همکاری با شورایاری ها و مردم، اهداف مدیریت شهری محقق نخواهد شد.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: شورایاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری نقش مهمی در ارایه خدمات مطلبوب به شهر وندان دارند.

وی عنوان داشت: تلاش مدیریت شهری برای رسیدن به شهری توسعه یافته، اخلاق محور و توام با رفاه برای شهروندان تنها با مشارکت شورایاران و شهروندان به ثمر می نشیند و لازمه این امر این است که مردم با حضور خود در مراسم انتخابات و انتخاب بهترین افراد به پیشرفت محله و درنهایت شهر خود کمک کنند.

طلوعی با تاکید بر نقش  شورایاران به عنوان مشاوران امین مدیریت شهری گفت: افزایش ضریب مشارکت حد اکثری، اجرای طرح موفق ناحیه محوری، تحقق رویکرد محله محوری و شهروند مداری از نتایج مثبت و دستاوردهای موفق شورایاران است.

وی افزود: با ایجاد رابطه مستمر و بهینه در بخش های مختلف می توانیم خدمات رسانی مطلوب تری به شهروندان ارایه نماییم.

شهردار منطقه 8 گفت: دبیران شورایاری به عنوان پل ارتباطی می توانند انتقال دهنده مسائل و مشکلات شهروندان به مدیریت شهری باشند.

شهردار منطقه هشت، با اشاره به اینکه شوریاران حلقه ارتباطی مدیریت شهری و شهروندان هستند، اظهارداشت: حل مشکلات شهروندان نیازمند همکاری و تعامل با شورایاری ها است.

همچنین رئیسی دبیر دبیران شورایاری منطقه 8، با تقدیر و تشکر از شهرداران نواحی و معاونان و همراهی مدیران محله در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری گفت: ارتباط مستمر و سازنده با شورایاران و افزایش تعاملات با آنان موجب شناسایی مشکلات و تسریع در انجام امور و ارتقای کیفیت خدمات می‌شود.

وی اظهارداشت: شورایاران به عنوان کانالهای ارتباطی شهرداری با شهروندان از قابلیتهای بالایی برای ارتقای مشارکت مدیریت شهری با مردم برخوردارند که می‌بایست با آنها کمال همکاری و تعامل را داشت.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات شورایاران منطقه 8 تقدیر به عمل آمد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: