جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 بهمن 1393     
نظارت بیشتر دولت بر روند واردات خودرو

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی و تامین قطعات یدکی از موارد بسیار مهمی است که متاسفانه در چند سال گذشته مشکلاتی را برای دارندگان خودروهای وارداتی ایجاد کرده است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز، افزود : با تصویب آیین نامه ساماندهی واردات خودرو امید است جهت دهی ها به سمتی باشد که نمایندگی های که خودروهایی را  وارد می کنند خدمات پس از فروش مناسبی را نیز ارائه نموده و در این راستا نظارت بیشتر بر جریان واردات خودرو صورت گیرند چرا که امروز گاها برخی خودروهایی وارد کشور می شود که دارای مشکلات زیادی است و عموما آلایندگی برخی از آنها از خودروهای تولید داخل بیشتر است.

وی تصریح کرد : قطعا روند کنونی واردات خودرو نیازمند نظارت دقیق است تا مشکلاتی که در این راستا وجود دارد رفع شود .

وی افزود : انتظار می رود با آیین نامه جدید دولت و واردات خودرو توسط نمایندگی ها ، شاهد رفع مشکلات اخیر و ارائه خدمات پس از فروش به موقع و مناسبی در این حوزه باشیم.

وی اظهار داشت : مسلما باید واردات خودرو ساز و کار درستی داشته باشد تا شاهد واردات خودروهای بی کیفیت به کشور نباشیم.

نماینده شهریار در خانه ملت در ادامه با اشاره طرح انحصار در واردات توسط برخی افراد در جریان تصویب آیین نامه جدید واردات خودرو گفت : به نظر نمی رسد مصوبه اخیر ساماندهی واردات خودرو موجب انحصار در واردات خودرو شود قطعا در این جریان  علاوه بر نمایندگی ها ، بسیاری از شرکتهای داخلی نیز اقدام به واردات و مونتاژ برخی از خودروها نموده اند.

گروسی افزود : هدف از آیین نامه اخیر دولت ، رفع مشکلات موجود و بهبود وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی و ساماندهی و نظارت بر واردات خودرو است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: