جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 13 بهمن 1393     
اجرای طرح انضباط ترافیکی خط سفید در منطقه 5

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 گفت: همزمان با اجرای طرح انضباط ترافیکی خط سفید شبکه معابر غرب تهران هوشمند می‌شود.

 ولی‌نجاتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اشاره به اجرای طرح انضباط ترافیکی خط سفید اظهارکرد: در همین راستا طرح‌های زیر ساخت‌های ترافیکی در شبکه معابر و محورهای پر تردد سطح منطقه طراحی و در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نصب دوربین‌های کنترل تخلف کاهش سوانح ترافیکی آلودگی هوا و مصرف سوخت را موجب می‌شود، افزود: این مسئله اتفاق بزرگ و تجربه موفقی در مدیریت ترافیک و حتی کنترل آلاینده‌ها است وعلاوه بر این باعث نهادینه شدن فرهنگ صحیح رانندگی و کاهش تخلفات شده است.

نجاتی تصریح کرد: نصب دوربین نظارت تصویری در تقاطع مخبری – ستاری و دوربین ثبت تخلف در تقاطع‌های جنت‌آباد- لاله و مخبری- شاهین از دیگر اقدامات  اجرایی در این خصوص است.

وی بیان کرد: اجرای طرح آسمان آبی، زمین پاک ساماندهی محورهای اصلی منطقه بارویکرد ارتقاء فرهنگ ترافیک ونماد‌سازی خط سفید در دستور کار قراردارد.

معاون شهردار منطقه 5 در پایان با اشاره به هوشمند‌سازی شبکه معابر در دستور کار قرار دارد گفت: در آغاز طرح عملیات هوشمند‌سازی تقاطع‌های جنت‌آباد- سیمون بولیوار و جنت‌آباد- انصارالمهدی به همراه تقاطع ایران زمین در خیابان مخبر انجام شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: