جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 شهريور 1398     
پاکسازی و لایروبی 13 هزار متر از مسیل های منطقه 3

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، به منظور جلوگيري از آبگرفتگي خيابان ها و معابر پیش از آغاز فصول بارندگی، لایروبی مسیل ها منطقه 3 اجرا شد.

به گفته ی عباس فخارمنش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه، طی عملیات فوریتی پاکسازی و لایروبی 13 هزار متری مسیل به منظور جلوگیری از هرگونه آبگرفتگی و آلودگی های زیست محیطی و نیز مدیریت روان آب های جاری اجرا شد.
 
وی با بیان اینکه طرح لایروبی پاکسازی مسیل های منطقه 3 از 21 مرداد ماه تا 22 شهریور ماه است ابراز داشت: لایروبی مکانیکی مسيل زرگنده از پل صدر تا پایین تر از پل كدويي بطول یک هزار و 500 متر به مدت سه روز با استفاده از یک دستگاه باب کت، یک دستگاه لور، یک گروه 5 نفره نیروی کارگر و یک سرکارگر اجرا شد و ضایعات آن از قبیل شن و ماسه و لجن استحصالی داخل کانال با تناژ بیش از 3 متر مکعب به مراکز مجاز تخلیه، حمل شد.
 
فخارمنش یادآور شد: مسیل های این منطقه با هدف جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه، به هنگام بارش نزولات جوی با استفاده از ماشین آلات و ادوات مختلف لایروبی؛ نظافت و لایروبی شد، تا هنگام بارش های پاییزی و زمستانی مسیل های مذکور جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی در سطح این منطقه مشکلی نداشته باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: