جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 9 بهمن 1393     
افزایش 19درصدی حمل و نقل عمومی تا پایان سال 97

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران از افزایش 19درصدی حمل و نقل عمومی تا پایان سال 97 خبر داد.

 علی محمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران با بیان اینکه  شهرداری تهران بنا دارد برای کاهش آلودگی هوا سهم حمل و نقل عمومی را افزایش دهد، گفت:‌در حال حاضر سهم  حمل و نقل عمومی در شهر تهران 56درصد است و امیدواریم تا پایان سال 97بتوانیم آن را به 75درصد که استاندارد جهانی است، برسانیم.

وی ادامه داد: ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران فرآیند برقی کردن و معاینه فنی اتوبوس‌های شهر تهران را مو رد بررسی و بازدید قرار داده و تصمیم دارد به زودی آن را اجرایی کند.

شاعری با تاکید بر اینکه با توسعه حمل و نقل عمومی و مترو ما می‌توانیم دو مشکل اصلی هوای شهر تهران را حل کنیم، تصریح کرد:‌ شهرداری تهران در صورتی می تواند این دو امر را اجرایی کند که دولت به شهرداری کمک کند.

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران یادآور شد: در حال حاضر شهرداری تهران علی رغم کمبود شدید منابع اعتباری همچنان تنها و بدون هیچ حامی در جهت مقابله با ‌آلودگی هوا اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر دولت به ما کمک کند ما می‌توانیم در طی دو سال سهم حمل و نقل عمومی را افزایش دهیم، ادامه داد: ‌دولت در سهم حمل و نقل عمومی باید نقش بسیار مهمی را ایفا کند و 50درصد از بودجه حمل و نقل عمومی را به شهرداری بپردازد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: