جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
نیمه اختیارات شورا در اخذ عوارض گرفته شده است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه نیمه اختیاراتی که شورا در اخذ عوارض دارد گرفته شده است و در دولت متمرکز می‌شود.

احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران در یکصدو بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز سه شنبه در ساختمان شورای شهر تهران برگزار شد در خصوص بحث ارزش افزوده و تجمیع عوارض شهرداری‌ها اظهار کرد: بحث ارزش افزوده و تجمیع عوارض شهرداری‌ها 5 سال است که تمام شده است و دولت باید لایحه‌ای را در این خصوص تنظیم می‌کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت قبل اقداماتی انجام شده است افزود: در حال حاضر در دولت جدید این کار در حال پیگیری است و کارگروه شهرها به عنوان بخش کمیسیون فرعی این موضوع را دنبال می‌کند.

دنیامالی تصریح کرد: آنچه من از مفاد لایحه دیدم همین نیمه اختیاراتی است که شورا در اخذ عوارض دارد گرفته شده  و در دولت متمرکز شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در دولت تضارب آرا بین وزارت اقتصاد و وزارت کشور وجود دارد تاکید کرد: وزارت کشور مدافع حقوق شهرداری‌هاست.

حقانی عضور دیگر شورا در پایان سخنان دنیا مالی خواست تا موضوع ارزش افزوده و تجمیع عوارض شهرداری‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.  




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: