جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 بهمن 1393     
اسامی واجدین شرایط آرم طرح ترافیک 94 به زودی اعلام می شود

به گزارش گروه حمل و نقل ترافیک شهری شهرداری نیوز ، مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : نتابج بررسی واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک سال 94 در ماه  جاری اعلام می شود.

مصطفی قنبرنژاد در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز افزود : نتیجه واجدین شرایط دریافت آرم طرح ترافیک من جمله اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق سایت شهرداری تهران www.tehran.ir اعلام و متقاضیان می توانند از طریق کد رهگیری شان نتایج را دریافت کنند همچنین نتیجه در افت آرم  طرح ترافیک سمهیه بگیران و  دستگاهها و سازمان ها نیز از طریق ارسال نامه به انها اعلام می شود.

وی تصریح کرد : سهمیه رسانه ها اعم از خبرنگاران و روزنامه و سایت های خبری نیز به زودی به مدیران این مجموعه ها اعلام می شود .

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد : با اعلام اسامی اعلام و انتخاب روزهای مورد نیاز طرح توسط افراد و پرداخت هزینه اینترنتی آرم ها ، متقاضیان با پیرینت مدارک به دفاتر خدمات الکترونیکی مراجعه و مدارک برابر اصل نموده  و به جای برچسب آرم طرح ترافیک ، کارت شهروندی دریافت می کنند .

قنبرنژاد در ادامه به اتمام زمان کارت  تردد دو ماه گذشته کامیون داران در داخل شهر و محدود طرح خبر داد و گفت : مهلت کارت تردد آذر و دی ماه کامیون ها به اتمام رسیده است و در حال حاضر کامیون هایی که دارای کارت های تردد بهمن و اسفند هستند امکان تردد در داخل شهر را دارند.

وی تصریح کرد : بر همین اساس از پلیس راهور ناجا درخواست می شود تا کنترل لازم را داشته باشند تا کامیون هایی که وارد شهر می شود کارت های بهمن و اسفند ماه را داشته باشند.

وی افزود : کلیه کامیون هایی که دارای کارت بهمن و اسفند هستند بلا استثاء باید معاینه فنی شده باشند که با توجه به تصمیم اخیر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نسبت به درج شماره خودرها در این کارت ها قطعا این کار ساماندهی خوبی را در خصوص تردد این کامیون ها را شاهد خواهیم بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: