جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
حضورهر شهروند در انتخابات شورایاری ها آغاز مسئوليت پذيري اجتماعي است

به گزارش گروه پارلمانی شهرداری نیوز،شهروندان بزرگترين سرمايه هاي اجتماعي هر جامعه هستند و حضور هر شهروند در چهارمين دوره انتخابات شوراياري ها آغاز مسئوليت پذيري اجتماعي است.

مرتضي طلايي نايب رئيس شوراي اسلامي و رئيس ستاد هماهنگي‌هاي شوراياري‌هاي شهر تهران در همايش تجليل و تقدير از شوراياران و مديران محلات شمال تهران که با حضور عزت ا... خان محمدي فرماندار شميرانات، مجتبي يزداني شهردار منطقه يک و قائم مقام ،معاونان، شوراياران و مديران محلات 27 گانه اين منطقه برگزار شد با بيان مطلب فوق اظهار داشت: دستاوردهاي چند سال اخير در شهر محصول زحمات، تلاش ها، پي گيري هاي شوراياران و مديران محلات در راستاي دست يافتن به شهري پايدار ، پيشرفته و توسعه يافته بوده است.

وي گفت: شوراياري ها در دوران فعاليت خود از زمان آغاز تا کنون با کمترين امکانات به يک دولت محلي تبديل شده است و اين حجم موفقيت بيانگر ويژگي هاي منحصر به فردي است که در کار جمعي و بدون رويکرد مادي بدست آمده است.

طلايي با اشاره به فعاليت هاي سخت افزاري و نرم افزاري خاطر نشان ساخت: در بخش سخت افزاري ما به موفقيت هايي دست پيدا کرده ايم که در بسياري از کشورهاي پيشرفته هم شاهد آن نيستيم و بايد تلاش کنيم آن را به آيندگان تحويل دهيم و براي تقويت اين نهاد اجتماعي بايد نگاهمان در دوره بعد معطوف مسائل نرم افزاري مانند آموزش شهروندان ، آگاهي بخشي به شهروندان ، مسئوليت پذير ساختن شهروندان و... باشد .

مجتبي يزداني شهردار منطقه يک نيز ضمن تقدير از زحمات شوراياران گفت: سرمايه اي که باعث شد امروز در اجراي پروژه هاي بزرگ شهري و محلي به موفقيت دست پيدا کنيم  منابع انساني و سرمايه هاي درون و برون سازماني بوده که به عنوان اصلي ترين سرمايه براي پيشرفت، هميشه پيش رو قرار داشته اند.

وي افزود: شهرداري قصد ورود در بحث انتخابات شورا ياري ها را ندارد  ولي بي تفاوت هم  نمي شود بلکه هدف حضور حداکثر شهروندان در انتخابات شورا ياري ها ست و بايدگروه هايي که مي توانند در مديريت شهري نقش موثري داشته باشند با ترغيب و تشويق در انتخابات شرکت نمايند.

شايان ذکر است در اتمام برنامه از کليه دبيران و اعضاء شوراياريها و مديران محلات 27 گانه تقدير شد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: