جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 6 بهمن 1393     
اعلام برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه 11 به مناسبت دهه فجر

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 از اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه فجر در سرای محلات و مدارس خبر داد.

محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک اظهار کرد: حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های اصلی پیروزی انقلاب، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری‌ها و رشادت‌های مردم آشنایی با اندیشه و شخصیت والای اما خمینی ره از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در ایام دهه فجر است.

وی در ادامه افزود: آذین بندی و فضا سازی تبلیغاتی در سطح منطقه و سرای محلات با محوریت آموزه های امام راحل  و مقام معظم رهبری، در این ایام انجام می‌شود.

کریملو با اشاره به دیگر برنامه‌های مد نظر گرفته شده تصریح کرد: برگزاری جشن دهه فجر در مدارس منتخب، مشارکت و حضور در برپایی ایستگاه‌های فرهنگی منطقه در بوستان دانشجو و ارائه خدمات به راهپیمایان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس منتخب، غبار روبی و گلباران مزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور شهروندان و خانواده های معظم شهدا منطقه 11، توزیع و بروشور اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی و برپایی جشن ولادت امام حسن عسگری و برگزاری اردوی سیاحتی در مکان‌های تاریخی و فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 با اشاره به اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر مسابقه حفظ و قرائت سوره فجر در مدارس منتخب همراه با اعطای جوایز به برگزیدگان برگزار می‌شود گفت: به همین مناسبت نیز مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های نقاشی، عکس و . . . در مسیر راهپیمایی 22 بهمن(نمایشگاه بوستان دانشجو) برگزار می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: