جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 دی 1393     
حضور اعضای دولت در شورا زمینه‌ساز ایجاد کمیسیون هشتم دولت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: حضور اعضای دولت در شورا تعامل مدیریت شهری و دولت را بالا برد و زمینه ساز تشکیل کمیسیون هشتم در دولت شد.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در سال نخست شورای چهارم، گفت: تعاملی که بین شورا و دولت برقرار شد زمینه ساز ایجاد کمیسیون هشتم در دولت شد که وظیفه این کمیسیون بررسی مشکلات تهران و سایر کلانشهرهاست.

وی با تاکید بر اینکه بدهی های دولت به مدیریت شهری، بدهی هایی است که طی سالهای طولانی انباشته شده است، گفت: این حرف آقای سروری، حرف همه شوراست که احمدی نژاد با عصبانیت پول مدیریت شهری را نمی دهد و روحانی با لبخند این پول را نمی دهد. متاسفانه عدم پرداخت تعهدات دولت به شهرداری یک رویه شده است.

قناعتی ادامه داد: از زمان هدفمند شدن یارانه ها وعده داده شد بخشی از درآمدهای ناشی از این هدفمندی در جهت توسعه حمل و نقل عمومی کلانشهرها استفاده می شود اما در حال حاضر چنین چیزی محقق نشده، تهران به ۱۰ تا ۱۲ هزار اتوبوس نیاز دارد، در حال حاضر ۶ هزار اتوبوس در آن تردد می کنند که ۲ هزار اتوبوس آن خراب است و بعد از هر دو روز تردد، ۴ روز در تعمیرگاه می خوابند.

وی با اشاره به سهم شهرداری از جرایم راهنمایی و رانندگی، گفت: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده، تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان از محل جرایم درآمدزایی شده که ۳۰۰ میلیارد آن سهم شهرداری هاست که تاکنون فقط ۲۵ تا ۳۰ میلیارد آن به شهرداری داده شده است. این پولی است که محقق شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: