جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 دی 1393     
کمپین «آسمان آبی، زمین پاک» نیاز به مشارکت شهروندان دارد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران از هر طرحی که معضلات پایتخت را در دو موضوع آلودگی هوا و ترافیک کاهش دهد، استقبال می کند.

علیرضا دبیر در حاشیه بازدید خود از منطقه 6 با بیان این مطلب افزود: اجرای طرح «آسمان آبی، زمین پاک» یک طرحی با رویکرد آموزش شهروندی ارتقای فرهنگ شهرنشینی است و به همین خاطر موفقیت این طرح نیاز به مشاکت شهروندان در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری توسعه حمل و نقل عمومی است، ادامه داد: تاکید شورای اسلامی شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی و ایجاد انگیزه برای شهروندان نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اعم از مترو و ناوگان اتوبوسرانی است و به همین منظور در سال های اخیر بخش قابل توجهی از بودجه شهرداری در این حوزه هزینه می شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه اجرای طرح «خط سفید» در منطقه 6 وتاثیرات آن به خوبی قابل مشاهده است، یادآور شد: ایجاد زیرساخت های خیابان های منطقه برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نشان داد که اگر شرایط برای رعایت قوانین در تهران از سوی مسئولان مهیا شود، مردم زمینه اجرای قانون را دارند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: