جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 آذر 1392     
تمدید مهلت پرداخت عوارض پایدار و شرکت در قرعه کشی خوش حسابی تا پنجم دی ماه

به گزارش شهرداری نیوز ، مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با اشاره به تمدید مهلت پرداخت عوارض و شرکت در قرعه کشی خوش حسابی تا 5 دی ماه عنوان کرد : تمدید این زمان به درخواست شهروندان انجام شده و افراد با پرداخت عوارض در مهلت باقی مانده از 2025 جایزه با ارزش تقریبی شانزده میلیارد ریال بهرمند خواهند شد.

مهدی رزمی  با اشاره به برگزاری جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض توسط شهرداری تهران  اظهار داشت : شهرداری پایتخت در راستای طرح جامع درآمدهای پایدار هفت سال پیاپی اقدام به برگزاری جوایز خوش حسابی کرده است.

به گفته رزمی  امسال نیز بیش از 2 میلیون هفتصد هزار پاکت عوارض توسط  اداره پست برای شهروندان تهرانی ارسال شده است که در مجموع بیش از شش میلیون قبض عوارض پایدار شهری را در بر می گیرد.

وی از کاهش شکایات مردمی در زمینه قبوض عوارض پایدار نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت : شهروندان تهرانی با سه روش مراجعه به سایت شهرداری تهران ، مراجعه به ستادهای پاسخگویی در مناطق و همچنین دفاتر خدمات الکترونیک شهر می توانند مشگلات مربوط به قبوض عوارض خود را مرتفع سازند.

مدیر کل تشخیص و وصول درامد شهرداری تهران از شهروندان خواست تا برای پرداخت قبوض عوارض خود از طریق سایت شهرداری تهران اقدام کنند تا از مزایای پرداخت غیر حضوری عوارض نیز بهره مند شوند.

رزمی در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه در سال یکبار قبوض عوارض به صورت انبوه چاپ و توزیع می شود ، بنابراین فرصت پرداخت تا پایان اسفندماه خواهد بود ولی به جهت تقدیر از خوش حسابانی که زودتر یعنی تا تاریخ 5 دی ماه عوارض خود را پرداخت نمایند علاوه بر 10 درصد جایزه خوش حسابی ، تعداد 2025 جایزه از قبیل کمک هزینه تامین مسکن و خرید خودرو کم مصرف و بسیاری جوایز نفیس دیگر اهدا خواهد شد.

رزمی افزود : شهروندان اداره کننده گان شهر هستند و امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض سالیانه خود ، در آبادانی ، عمران و توسعه شهر خود سهیم بوده و مسئولان شهرداری پایتخت را نیز در انجام پروژه های شهری و ارائه خدمات مطلوب تر یاری نماییند




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: