جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 دی 1393     
بودجه ریزی سال 94 مبتنی بر عملکرد پیگیری می شود

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،علیرضا دبیر عضو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از پروژه های شاخص منطقه 21 ، در جلسه ای با حضور شهردار و معاونین منطقه 21 گفت : بودجه ریزی عملیاتی طی 3 سال طراحی شده و در شفاف سازی مباحث مالی کمک شایانی می کند .

علیرضا دبیر در حاشیه بازدید خود از پروژه های مهم پارک آموزش ترافیک ، ورزشگاه های نیلوفر و ریما و همچنین بوستانهای قباد و رئیسعلی دلواری ، با حضور در جلسه ای با موضوع بررسی روند اجرای پروژه های مصوب سال 93 و پروژه های پیشنهادی سال 94 بر اساس برنامه عملیاتی دوم شهرداری تهران گفت : بحث بودجه ریزی سال 94 بر اساس بودجه عملیاتی و مبتنی بر عملکرد پیگیری می شود .

وی افزود : کارها در کمیسیون برنامه و بودجه بر اساس 4 سامانه مورد نظر دنبال میشود و طبق برنامه ریزی دو ساله ، اصلاحات لازم صورت میگیرد.

دبیر با تأکید بر اتمام هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام ابراز داشت : در سال 94 اولویت با پروژه های نیمه تمام می باشد و پروژه های جدید در صورت اضطرار مدنظر قرار خواهند گرفت .

عضو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد مناسب شهرداری منطقه 21 در بحث توسعه فضای سبز عنوان نمود : منطقه 21 در این راستا بخوبی عمل کرده که جای بسی تقدیر دارد .

سلیمی شهردار منطقه 21 نیز در این جلسه با اشاره به احداث 5 پل طی دو سال گذشته در منطقه گفت : با اجرای پلهای مهم کاروانسرای سنگی ، تقاطع فتح با گلها و تقاطع شهید لشگری با اندیشه ، منطقه 21 از بن بست ترافیکی خارج خواهد شد .

وی با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 21 ، ابراز کرد : این بازدیدها کمک می کند تا منطقه به سمت پویایی و آبادانی بیشتر حرکت کند و مشاوره و راهنمایی اعضای شورای شهر در این راستا تأثیر گذار است .

شهردار منطقه 21 همچنین در خصوص تخصیص اعتبارات لازم در منطقه تصریح کرد : تعویض چمن ورزشگاههای نیلوفر و ریما بسیار حائز اهمیت بوده ، همچنین به سبب وجود آزادراه و بزرگراههای متعدد ، حفظ و نگهداشت آنها یکی از مهمترین دغدغه های منطقه است که می بایست در تخصیص اعتبارات بصورت ویژه ای دیده شود

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: