جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 دی 1397     
فراهانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از «جشنواره ارگانیک»:
«جشنواره ارگانیک» به یک جشنواره فرهنگی تبدیل شود

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» با اشاره به استقبال مردم از این جشنواره، گفت: حضور گسترده شهروندان در جشنواره ارگانیک، نشان می‌دهد که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به یکی از مطالبات جدی شهروندان پاسخ داده است.

مجید فراهانی با تاکید بر نقش این سازمان در حذف واسطه‌ها و حمایت از مصرف کنندگان با ارائه کالاهایی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، افزود: میادین و بازارهای میوه و تره بار در سطح شهر، علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان، نقش تعدیل کننده قیمت‌ها در فروشگاه‌های سطح شهر ایفاء می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه جشنواره ارگانیک یکی از  وجوه خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، گفت: در این جشنواره علاوه بر ارائه مستقیم محصولات از سوی تولیدکنندگان، تاکید بر عرضه محصولات ارگانیک به عنوان غذای سالم نشان دهنده دغدغه این سازمان در تامین محصولات با کیفیت مطلوب و حفظ سلامتی شهروندان است.
 
فراهانی بر مدیریت زمان به عنوان یک عامل دیگر اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از امتیازات این جشنواره کمک به مدیریت زمان شهروندان است، زیرا شهروندان می‌توانند انواع محصولات مورد نیاز خود را یک جا و در کمترین زمان ممکن و با هزینه مناسب در این جشنواره تهیه کنند و از اتلاف وقت آنها جلوگیری شود.
 
وی با بیان بر اینکه به رغم حضور خود در مراسم افتتاحیه جشنواره ارگانیک به همراه شهردار تهران، تمایل داشته تا به همراه خانواده خود نیز، در این جشنواره حضور یابد، اظهار کرد: با توجه به تنوع و کیفیت محصولات، من نیز همچون شهروندان دیگر با خانواده در این جشنواره حضور یافته‌ام تا مایحتاج مورد نیاز شب یلدا را خریداری کنم.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اهمیت ابعاد فرهنگی جشنوار، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تولیدکنندگان از سراسر کشور و با عنایت به ترکیب جمعیتی تهران، جشنواره ارگانیک باید به یک جشنواره فرهنگی تبدیل شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: