جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 مهر 1397     
آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر شاهد ترافیک صبحگاهی در برخی از معابر سطح شهر هستیم.

 
سرگرد افشار  اظهار داشت: در بزرگراه های همت مسیر غرب به شرق از بزرگراه ستاری تا اشرفی و از شیخ فضل الله تا توانیر و گاندی، حکیم از محدوده یادگار به سمت شرق تا تونل، آیت الله هاشمی از یادگار تا پل چمران، شیخ فضل الله از تیموری تا پل ستارخان و خیابان شوریده مقابل دبیرستان دخترانه، جنوب به شمال چمران از آتی ساز تا محدوده نمایشگاه، شمال به جنوب چمران از قبل از مدیریت تا ورودی به حکیم به دلیل تصادف واقع شده، زین الدین از امام علی تا پاسداران، شهید بابایی شرق به غرب از امام علی تا محدوده صیاد، جنوب به شمال امام علی از رسالت تا قبل از زین الدین، شرق به غرب صدر از بهار تا مدرس، جنوب به شمال نواب بعد ار هلال احمر تا ورودی تونل و در خیابان آزادی زیرگذر یادگار شاهد بار ترافیک هستیم.
 
وی در پایان گفت: به کامیون ها و نیسان های حمل بار توصیه می شود از توقف به صورت دوبله خودداری کنند. همچنین به خانواده ها توصیه می شود در صورتیکه با خودروی شخصی اقدام به رساندن فرزندان به مدرسه می کنند از توقف مقابل مدرسه و انسداد مسیر خودداری نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: