به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از اجرای فاز دوم خدمات دفاتر هماهنگی امور اداری خبر داد و گفت: از اول مهرماه دریافت خدمات اداری تمام تاکسیهای تهران با کاربری تاکسی تلفنی و تاکسی ویژه در دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی میسر می شود.
علیرضا قنادان ، با اشاره به خدمات ارائه شده در شرکت های خصوصی، عنوان کرد:ارائه خدمات اداری به تاکسیرانان و برخی ذینفعان دیگر (نظیر سرویسهای مدارس) از جمله خدماتی است که شرکتهای خصوصی به نمایندگی از سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مامور به انجام آن بودند که در دوره مدیریت جدید، رفع معایب و اشکالات گذشته آن به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.
وی راه اندازی دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی را گامی موثر در خشکاندن ریشههای تخلف و فساد، برشمرد و افزود: راه اندازی این دفاتر به عنوان یکی از مصادیق توسعه خدمات الکترونیکی، گام مهمی برای تسهیل و افزایش کیفیت ارائه خدمات اداری به تاکسیرانان، استانداردسازی نحوه ارایه خدمات در کل شهر و شفافیت بیشتر خواهد بود که به خشکاندن ریشه بسیاری از تخلفات و سوء استفادههای شکل گرفته در سالهای اخیر کمک خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات با توسعه فضای رقابت برای فعالیت تاکسیرانان، عنوان کرد: به رسمیت شناختن حق آزادی عمل طبیعی برای تاکسیرانها در انتخاب دفتری که قصد دریافت خدمات اداری خود را از آن دارند نیز موجب آن خواهد بود که بخش خصوصی توانمند و با کیفیت که در جهت کسب رضایت مشتریان خود سرمایهگذاری کرده است تقویت شده و شرکتهای ناکارآمد نیز انگیزه اصلاح پیدا کنند.
به گفته وی با راه اندازی فاز اول این دفاتر دریافت خدمات اداری برای کاربری تاکسیگردشی تهران در کلیه دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی آزاد شد.
قنادان از اجرای فاز دوم خدمات دفاتر هماهنگی امور اداری خبر داد و گفت: از اول مهرماه دریافت خدمات اداری تمام تاکسیهای تهران با کاربری تاکسی تلفنی و تاکسی ویژه در کل دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی میسر خواهد شد.
وی اطمینان خاطر داد: اجرای این مرحله علاوه بر تسهیل ارایه خدمات به تاکسیرانان، موجب حذف تخلفات برخی شرکتهای تاکسیرانی خصوصی نظیر دریافت غیرقانونی شارژ ثابت خواهد شد، چرا که تاکسیران در انتخاب محل دریافت خدمات اداری خود، مختار است.
وی به شرکتهای خصوصی تاکسیرانی توصیه کرد تا علاوه بر رعایت دقیق اصول و ضوابط قانونی، بر ظرفیتهای مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در دفاتر خود بیفزایند؛ چرا که امروزه فعالیت بخش خصوصی منوط به رضایتمندی مشتریان خواهد بود.
مدیرعامل تاکسیرانی در پایان نسبت به هرگونه تخطی در دفاتر هماهنگی امور اداری هشدار داد و گفت: کوچکترین تخلف در دفاتر هماهنگی امور اداری تحمل نشده و در صورت اثبات با مرتکبین احتمالی برخورد خواهد شد.