جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 11 شهريور 1397     
تصویب یک فوریت سه طرح در شورای شهر تهران

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح‌های «الزام شهرداری تهران به برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای بستر سازی و احیاء زیست شبانه»، «الزام شهرداری تهران به کاهش هزینه و اصلاح الگوی مصرف» و « الزام شهرداری تهران به ساماندهی مال‌ها» را با اکثریت آرا به تصویب رساندند. 

 صبح امروز و در هشتادوسومین جلسه شورای پنجم شهر تهران و پس از نطق‌های پیش از دستور اعضا، بررسی یک فوریت سه طرح در دستور کار قرار گرفت که با رای موافق اعضا به تصویب رسیدند. در این جلسه و پس از توضیحات مسجدجامعی، یک فوریت «الزام شهرداری تهران به برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای بستر سازی و احیاء زیست شبانه» به رای گذاشته شد که با موافقت اعضا روبه‌رو شد. 

 
بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به کاهش هزینه و اصلاح الگوی مصرف» دستور بعدی این جلسه بود که با ۲۰ رای موافق و یک رای مخالف، فوریت آن به تصویب اعضا رسید. 
 
همچنین در این جلسه یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تدوین سند تعیین فعالیت‌های مجاز به استقرار در پهنه کار و فعالیت  ( S) و پهنه مختلط (M) و همچنین ساماندهی مال ها و مجتمع های چند منظوره شکل گرفته در راستای اجرای طرح تفصیلی» مورد بررسی قرار گرفت. «پیروز حناچی» معاون شهرسازی شهرداری تهران درباره این موضوع از لزوم واگذار کردن آن به طرح تفصیلی سخت گفت که با مخالفت «محمد سالاری» عضو شورا، روبه‌رو شد که در نهایت با ۱۸ رای موافق و ۲ رای مخالف، فوریت این به تصویب رسید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: