جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 دی 1393     
لزوم پیوست اجرایی مناسب سازی ساختمان‌ها برای معلولان در پروژه‌های شهری

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه درباره مناسب سازی ساختمان‌های شهر تهران گفت: در تمام پروژه‌های اجتماعی فرهنگی و پروژه‌های شهری باید برای مناسب سازی ساختمان‌ها پیوست اجرایی انجام شود.

علی صابری عضو کمیسیون برنامه‌و‌بودجه شورای شهر تهران در خصوص مناسب سازی ساختمان‌های شهر برای معلولان اظهار داشت: استانداردهای مناسب سازی ساختمان‌ها برای معلولان در سطح بین المللی مشخص بوده و در صورتی که عملیات مناست سازی در نقشه‌های ساختمانی مانند تعبیه‌های گرمایشی،سرمایشی مدنظر قرار گرفته شود هزینه خاصی را در پی نخواهد داشت. همچنین درمورد مناسب سازی ساختمان‌ها تحقیق و مطالعه در سطح جهانی انجام شده است و الگو گرفتن از این استانداردهای جهانی کار پیچیده‌ای برای سازندگان ساختمان‌ها نیست.

وی با تأکید بر پیوست اجرایی مناسب سازی در تمام پروژه‌های ی بیان داشت:در تمام پروژه‌های اجتماعی،فرهنگی و پروژه‌های شهری باید برای مناسب سازی ساختمان‌ها پیوست اجرایی انجام شود اما متأسفانه بیشتر در این خصوص پیوست مطالعاتی انجام می‌گیرد که باید گفت برای مناسب سازی ساختمان‌ها تحقیق و مطالعه در سطح جهانی انجام شده است و الگو گرفتن از این استانداردهای جهانی کار پیچیده‌‌ای برای سازندگان ساختمان‌ها نیست.

صابری در پایان با اشاره به برپایی جلسات برای مناسب سازی ساختمان‌های عمومی و خصوصی در شهر تصریح کرد: با وجود برپایی ستاد ملی مناسب سازی به ریاست وزیر کشور و دبیری رئیس سازمان بهزیستی جلسات کارشناسی برای اقدامات عملیاتی و اجرایی به صورت پیوسته انجام می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: