جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 دی 1393     
همه فشارها برای توسعه حمل و نقل عمومی بردوش مدیریت شهری است

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس شورای اسلامی شهر تهران مهمترین نگرانی که درخصوص توسعه مترو در شهر تهران وجود دارد را کمبود بودجه عنوان کرد .

مهدی چمران اظهار کرد: در حال حاضر برای خرید واگن ها با کمبود بودجه جدی مواجه ایم چرا که واگن ها را باید یک سال و نیم قبل از راه اندازی یک خط مترو خریداری کنیم اما با شرایط موجود به لحاظ منابع مالی این امکان محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از کمبود بودجه برای توسعه مترو در حالی صحبت کرد که به گفته وی با وجود کمبود بودجه، کار توسعه مترو حتی یک ساعت هم با تاخیر مواجه نبوده است و طبق برنامه فعالان این عرصه مشغول به کار هستند.

وی تاکید کرد: نمی توان دستگاه تی بی ام که مخصوص حفاری تونل است را متوقف کرد و خواباند چرا که این موضوع سبب فرو رفتن مته های آن در زمین شده و اصلا در آوردن مته از زمین کار مشکلی است.

چمران افزود: تنها مساله حفاری نیست بلکه بلافاصله بعد از حفر تونل باید سگمنت ها و بدنه بتونی نصب شود که از ریزش تونل جلوگیری شود. بنابراین کار توسعه مترو نمی تواند متوقف شود و در این شرایط باید بودجه کار مهیا باشد اما متاسفانه عدم همکاری در زمینه پرداخت مطالبات شهرداری سبب شده است همه فشارهای ناشی از توسعه حمل و نقل عمومی بر عهده مدیریت شهری باشد و سایر مسئولان از انجام آنچه باید کوتاهی کرده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: