جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 28 خرداد 1397     
پیشرفت پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به مرز 55 درصد رسید

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرایی در تعدادی از تقاطع های غیرهمسطح پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی خبر داد.
 
احسان نوش آبادی با بیان این که کار تکمیل پل تقاطع بزرگراه شهید بروجردی با رودخانه کن به مرحله اجرای پیاده روسازی، نصب هندریل و روکش نهایی آسفالت رسیده است، افزود: اجرای عملیات جدول گذاری در این بخش از پروژه ادامه دارد و پیش بینی می شود تلاش برای تکمیل اقدامات باقی مانده از هفته آینده آغاز شود.
 
وی محدوده های شرقی و غربی پل تقاطع کن را از دیگر جبهه های فعال در پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی ذکر و اضافه کرد: تکمیل عملیات خاکریزی در جبهه غربی پل کن، شرایط اتصال اتوبان تهران- ساوه به این تقاطع غیرهمسطح را فراهم خواهد کرد.
 
نوش آبادی همچنین با بیان این که بخش عمده ای از عرشه پل تقاطع محور 45 متری کن زیر بتن رفته است، از تلاش برای اتمام عملیات سازه ای عرشه پل مذکور ظرف 2 هفته آینده خبر داد. به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به مرز 55 درصد رسیده است.
 
گفتنی است؛ بزرگراه شهید بروجردی، بزرگراهی در امتداد آزادراه تهران- ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است. یکی از مهمترین نتایج بهره‌برداری از این بزرگراه، اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه 18 خواهد بود. تاکنون تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه شهید بروجردی با خیابان اصغری و خیابان میرزایی زیر بار ترافیک رفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: