جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 فروردين 1397     
آخرین وضعیت آئین نامه طرح ترافیک خبرنگاران

به گزارش گروه پارلمان شهري تهراني نيوز:رئيس کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران در رابطه با آخرين وضعيت آئين نامه طرح ترافيک خبرنگاران توضيحاتي ارائه کرد.

 
محمد عليخاني گفت: شهرداري تهران آئين نامه‌اي در رابطه با طرح ترافيک خبرنگاران و جزئيات اين طرح را به شوراي شهر تهران ارسال کرده است.
 
وي افزود: بررسي‌هاي لازم در رابطه با آئين نامه ارسالي از سوي شهرداري در شوراي شهر تهران صورت گرفته و قرار است طي چند روز آينده اين آئين نامه جهت اجرا به شهرداري تهران ارسال شود.
 
رئيس کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به چگونگي اختصاص سهميه به خبرنگاران رسانه‌ها خاطرنشان کرد: بر اساس سهميه تعريف شده، طرح ترافيک به افرادي که خبرنگار واقعي باشند تعلق مي‌گيرد و در اين زمينه با مشکل مواجه نيستيم.
 
عليخاني در خصوص سهميه در نظر گرفته شده براي طرح ترافيک خبرنگاران اظهارکرد: بخشي از ? هزار سهميه در نظر گرفته شده براي گروه‌هاي خاص به خبرنگاران اختصاص پيدا مي‌کند، اما اين طور نيست که تمام اين ? هزار سهميه در اختيار خبرنگاران باشد.
 
وي تاکيد کرد: تنها بخشي از اين ? هزار سهميه در اختيار خبرنگاران قرار مي‌گيرد و در آئين نامه جديد، چگونگي ارائه طرح به خبرنگاران نيز تعريف شده است.
 
رئيس کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به تخفيف در نظر گرفته شده براي طرح ترافيک خبرنگاران اذعان کرد: خبرنگاران مي‌توانند از ?? درصد تخفيف براي دريافت طرح ترافيک بهره‌مند شوند، اما هيچ برنامه‌اي براي رايگان شدن اين طرح براي قشر خبرنگاران وجود ندارد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: