جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 آذر 1393     
دولت سهم تهران از حمل و نقل عمومي را بپردازد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران با تأكيد بر اين كه مديريت شهري براي نگهداري و حفاظت و حراست از كلان‌شهري با عظمت تهران به بودجه عظيمي نياز دارد، گفت: شايد پول عوارضي كه از مردم دريافت مي‌شود، 10 درصد بودجه مورد نياز اداره تهران را نيز تأمين نكند و با اين پول نمي‌شود شهر به اين بزرگي را اداره كرد.

حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالمقيم ناصحي افزود: امروز تهران موجب افتخار و عظمت كشور است و پايتخت ايران اسلامي را نمي‌شود به شكل مخروبه نگه‌ داشت و از اين رو شهرداري تهران موظف است به منظور پيشبرد امور، به صورت شبانه‌روزي كار كرد و شوراي شهر نيز بايد از مديريت شهري حمايت كند.

وي با اشاره به اين كه اغلب مقامات خارجي كه وارد ايران مي‌شوند، در سفر خود به کشورمان فقط تهران را مي‌بينند، اظهار كرد: با توجه به اين كه اجانب در تبليغات مخرب خود ايران را خرابه توصيف مي‌كنند، از اين رو بايد اين شهر را به عنوان پيشاني نظام بسازيم و سازندگي آن را مورد توجه ويژه قرار دهيم.

حجت‌الاسلام ناصحي با بيان اين كه شهردار تهران واقعاً خوب كار كرده و كارها را به خوبي پيش برده، تصريح كرد: بر همين اساس، تهران امروز به عنوان شهري آبرومند از استانداردهاي بين‌المللي قابل قبولي برخوردار است.

رييس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان خاطرنشان كرد: بدون ترديد چنانچه مديريت شهري تهران از اعتبارات و امكانات بيشتري برخوردار بود و دولت سهميه مربوط به مطالبات تهران در زمينه توسعه حمل و نقل عمومي را در اختيار شهرداري تهران مي‌گذاشت، كارهاي اجرايی در اين كلان‌شهر راحت‌تر انجام مي‌شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: