جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 فروردين 1393     
برنامه های گردشگری نوروز 93 شهرداری تهران از هر سال پربارتر است

به گزارش شهرداری نیوز، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران در ایجاد زمینه ای مناسب برای استفاده شهروندان و گردشگران از امکانات فرهنگی, تفریحی و گردشگری تهران در تعطیلات نوروز، برنامه های گردشگری امسال شهرداری تهران را از سال های گذشته پربارتر، منسجم تر و هماهنگ تر دانست.

حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی ، عضوشورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی این شورا در گفت: در تعطیلات نوروز امسال برنامه های گردشگری شهرداری تهران نسبت به سال های گذشته بسیار پربارتر و منسجم تر برگزار شده است و نظم و ترتیب بیشتری در این برنامه ها دیده می شود.

وی ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران گفت: همین که کارکنان تلاشگر ستاد در روزهای تعطیل سال نو مشغول خدمات رسانی به مسافران و گردشگرانی هستند که نوروز به شهر تهران آمده اند بسیار قابل تقدیر است.

ناصحی اضافه کرد: آنچه در نگاه اول به تورهای گردشگری به نظر می رسد این است که این تورها و برنامه های ویژه نوروزی شهرداری تهران که امسال با محوریت حرم مطهر امام راحل (ره) برگزار شده است نسبت به همه سال های گذشته منظم تر، پربارتر و با برنامه تر است.

وی در پایان از اعضای ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران به خاطر تلاش هایشان برای ترتیب دادن برنامه های نوروز امسال تقدیر و تشکر کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: