جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 11 آذر 1396     
اعطا
نیازی به تعیین ضرب الاجل برای راه اندازی سامانه ثبت قراردادهای بالای یک میلیارد تومان نیست

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وعده نجفی مبنی بر راه اندازی سامانه ثبت قراردادهای بالای یک میلیارد تومان گفت: شهردار تهران برای انجام این کار مصمم است و از این بابت اختلافی میان شورا و شهرداری وجود ندارد. ما معتقد هستیم این اقدام کارشناسی است و نیازی به تعیین ضرب الاجل از سوی شورا نیست.

 

علی اعطا با بیان اینکه یکی از وعده های شهردار تهران پیش از انتخاب از سوی شورای شهر، راه اندازی سامانه ای برای نمایش قراردادهای بالای یک میلیارد تومان بود، اظهار کرد: در حال حاضر، شورا و شهرداری روی این موضوع کار می کنند و در شورا کمیته ای تحت عنوان "کمیته شفافیت و شهر هوشمند" به منظور پیگیری این طرح تشکیل شد.

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه شورا و شهرداری در راستای بررسی طرح سامانه ثبت قراردادهای شهرداری عنوان کرد: قرار است با استفاده از ظرفیت سازمان فناوری و ارتباطات شهرداری تهران زیرساخت های لازم برای راه اندازی سامانه و نمایش اطلاعات به عموم شهروندان فراهم شود.

اعطا ادامه داد: جهت گیری شهرداری تهران به سمت شفاف سازی و تبادل آزاد اطلاعات است و از این بابت اختلافی میان شهرداری و شورای شهر تهران وجود ندارد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه راه اندازی سامانه ثبت قراردادها اقدامی کارشناسی است و باید فرایند طبیعی خود را طی کند، تصریح کرد: نیازی به تعیین ضرب الاجل برای راه اندازی این سامانه از سوی شورای شهر تهران نیست. ضمن اینکه با توجه به اقدامات شهرداری تهران می توان گفت سامانه ثبت قراردادها به زودی راه اندازی می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: