جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 مهر 1396     
عذرخواهی رییس شورای شهر از اهالی رسانه

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس شورای شهر تهران از سوء تفاهمی که به عنوان قهر از اهالی خبر در جلسه هفته گذشته رخ داده بود عذرخواهی کرد و گفت: لازم است بر علاقه همه اعضای شورای شهر پنجم به همگامی و خبررسانی و شفافیت با سازمان ها و تشکیلات مربوط به حوزه اطلاع رسانی تاکید کنم و بگویم هفته گذشته سوءتفاهمی رخ داد که جا دارد در راستای آن از اهالی رسانه عذرخواهی کنم.

 

محسن هاشمی در ابتدای دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بد اینکه نمایندگان مردم در ساختمان بهشت علاقه دارند که اعتماد مردم به رسانه ملی بیش از پیش باشد، تصریح کرد: اعضای شورا همگی هم مایل به همگامی با رسانه ها هستند و هم تمایل دارند اعتبار رسانه ملی روزافزون شود.

وی از رسانه ملی خواست همانند 14 سال گذشته که رویکرد صداوسیما نسبت به عملکرد مدیریت شهری تهران مثبت بوده و مسائل شهر را با علاقه و پاسخ خواهی از مسوولان پیگیری کرده، اکنون نیز فرصتی به تیم جدید مدیریت شهری بدهد.

هاشمی همچنین از برگزاری نشست همکاری چندجاتبه با روسای نیروی انتظامی و پلیس راهور تهران خبر داد و گفت: روز گذشته جلسه مشترکی داشتیم که در ان اعلام شد 26 هزار نیروی انتظامی داریم که 6500 نیروی ان مربوط به راهنمایی و رانندگی لست. با توجه به انکه بخشی از هزینه های پلیس راهور توسط شهرداری تامین می شود لازم است هماهنگی های لازمه بین نیروهای انتظامی به ویژه راهور با شهرداری برقرار باشد تا کارهای شهر با امنیت بیشتری پیش برود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: