جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 مهر 1396     
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران خبرداد:
بازنگری وضعیت دریافت ها و پرداخت های شهرداری برای اصلاح بودجه کنونی پایتخت

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از تلاش کمیسیون متبوع خود برای ایجاد یک تصویر واقعی و حقیقی از پایتخت و شهرداری تهران خبر داد و گفت: در تلاش هستیم در کمیسیون برنامه و بودجه با بازنگری وضعیت دریافت ها و پرداخت های شهرداری به یک اصلاحیه بودجه برای تداوم فعالیت شهرداری در سال 1396 دست یابیم تا هر چه زودتر اصلاحات مد نظر را در زمینه بودجه شهرداری اعمال کنیم.

 

مرتضی الویری با تاکید بر اینکه شورای پنجم و به ویژه کمیسیون برنامه و بودجه در نظر دارد بودجه سال بعد را واقعی ببیند، تصریح کرد: در نظر داریم برای سال 97 بر اساس واقعیت هایی که از شرایط فعلی وجود دارد و منطبق با برنامه پنج ساله دوم شهرداری برنامه ریزی ها انجام شود و در همین راستا به استقبال برنامه سوم شهرداری برویم.

وی با یادآوری اینکه شورای پنجم در تلاش است در شرایطی به سمت بودجه ریزی شهرداری تهران برود که هماهنگ با برنامه ششم توسعه کل کشور گام های اساسی برداشته شود، بیان کرد: هم اکنون در شهرداری تهران به سمت برنامه سوم شهرداری حرکت می کنیم. بر همین اساس در تلاشیم در کمیسیون بودجه و به طور کلی شورای پنجم در راستای سند چشم انداز طرح جامع راهبری 1396 اقدام شود.

الویری با یادآوری اینکه اگر این بودجه ریزی براساس مسیرهای درست و سریع انجام شود، مسیر صحیحی برای شهرداری رقم خواهدخورد، خاطرنشان کرد: این نکته را یادآوری می کنم در راستای بودجه ریزی های شهرداری برای سال آینده، تا زمانی که برنامه سوم به تصویب نرسیده است، سند برنامه 5 ساله دوم شهرداری و سند راهبردی 1396 مد نظر قرار خواهد گرفت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: