جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 آذر 1393     
برگزاری مانور عملیاتی ستاد مدیریت بحران در منطقه یک

به گزارش گروه مناطق 22 گانه شهرداری نیوز،دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: به منظور ارتقاء سطح آمادگی پرسنل ناحیه یک و هماهنگی بین سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران مانور عملیاتی مدیریت بحران ناحیه 5 منطقه یک امروز اجرای می‌شود.

کیوان فاتحی منش گفت: وقوع زلزله فرضی 6 ریشتری در اثر فعال‌ شدن گسل نیاوران که د رفرضیات آن تعدادی از ساختمانها دچار آسیب دیدگی می‌‌شوند و تخمین زده می‌‌شود که برق قسمتی از ساختمانها دچار آسیب دیدگی شوند و برق قسمتی از سطح ناحیه قطع و شریانهای حیاتی در برخی نقاط دچار آسیب شده و در برخی از نقاط با شکستگی لوله‌های گاز حریقهایی رخ می‌دهد و قمستی از خیابان‌ منتهی به ساختمان ناحیه مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: عملیات پناه‌گیری و تخلیه امن اضطراری در ساختمان ناحیه 5 به کمک پرسنل دوره دیده ناحیه 5 انجام می‌شود.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: مانور عملیاتی مدیریت بحران ناحیه 5 با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه یک و با حضور عوامل سازمانهای تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران ناحیه یک برگزار می‌شود.

*مانور دورمیزی ستاد مدیریت بحران ناحیه 7

فاتحی منش در ادامه گفت: مانور دور میزی که به صورت جلسه است ستاد مدیریت بحران ناحیه 7 منطقه یک به منظور ارتقاء سطح آمادگی پرسنل ناحیه 7 و هماهنگی بین سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت‌ بحران، امروز در سطح ناحیه یک اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این جلسه که با هماهنگی ستاد مدیریت بحران منطقه در ساختمان شهرداری ناحیه برگزار می‌شود، کلید سازمان‌های تخصصی و عمومی عضو ستاد مدیریت بحران ناحیه 7 در جلسه مانور دور میزی حضور دارند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک خاطر نشان کرد: در این جلسه بررسی سناریوی مانور و شرح وظایف هر یک از سازمانها و امکانات و تجهیزات سازمان‌های شرکت کننده در مانور مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: