جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 30 مرداد 1396     
اضافه شدن ۱۱۰۰ مرکز دینی در ۱۲سال

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در۱۲ سال اخیر هزار و ۱۰۰ مرکز دینی به شهر اضافه شده است، افزود: بدون شک در طول صدسال بلدیه تهران در حوزه مساجد به اندازه دوره اخیر مدیریت شهری اقدامی صورت نگرفته بود.

 

عبدالمقیم ناصحی در مراسم افتتاح مسجد ۷۲تن بااشاره به اینکه در دوران مدیریت شهری اخیر خدمات شایسته ای در حوزه دین صورت گرفته است، گفت: مسجد نقطه واصله زمین و آسمان است، امروز در نظام جمهوری اسلامی شهرداری انقلابی و توانمند خدمات گسترده ای را به شهر ارائه داده و در ذیل این خدمات در حوزه دین نیز اقدامات شایسته ای صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شورای شهر تهران با اشاره به توسعه فضاهای دینی در ۱۲ سال اخیر گفت: تعداد اماکن دینی از جمله مساجد، حسینیه، فاطمیه، حوزه علمیه، نمازخانه و...از ۳ هزار و ۱۰۰ واحد به ۴ هزار و ۲۰۰ واحد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه احداث این مسجد نیز به توصیه حجت الاسلام والمسلمین قرائتی صورت گرفته و بناشد ۷۲ مسجد به تعداد شهدای کربلا در ۷۲ نقطه شهر بنا شود و کلنگ این مسجد(۷۲ تن) به عنوان اولین مسجد در سال ۹۲ به زمین زده شد و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین ناصحی بنای مسجد ۷۲تن در زمینی به وسعت ۴ هزار و ۴۰۰ متر و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر احداث شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: