جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 29 مرداد 1396     
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو خبر داد :
کف سازی پل معلق بوستان نهج البلاغه در منطقه 2

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو از کف سازی بزرگترین پل معلق در بوستان نهج البلاغه منطقه دو خبر داد .

 علیرضا جعفری با اعلام این خبر اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی پروژه پل معلق فاز دو بوستان نهج البلاغه در مراحل خوبی قرار دارد و عملیات پل پیاده‌رو بر روی فاز دو بوستان نهج البلاغه با 380 مترمربع پوشش کف این پل در حال انجام است .

وی ادامه داد: بر روی پل برخلاف پلهای دیگر امکان تردد وسیله نقلیه وجود ندارد و هدف ایجاد فضایی است که شهروندان بتوانند به دور از استرس و احساس عدم امنیت از عبور خودروها از روی پل عبور کنندکه در این راستا اداره زیباسازی منطقه در جهت ارتقاء ضریب ایمنی جان شهروندان اقدام به پوشش کف این پل نموده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یادآور شد: پروژه پل معلق فاز دو بوستان نهج البلاغه یک سازه فلزی به طول 280 متر، عرض 2 متر و 20 سانتی متراست که در نوع خود بی نظیر و بزرگترین پل معلق در شهر تهران است.

جعفری با اشاره به اینکه از کفپوش گرانولی( پلی یورتان) در این پل استفاده شده است، بیان داشت: در کف پل معلق این بوستان 616 مترمربع پوشش نصب می شود.

گفتنی است با اتمام پروژه پل معلق فاز دو بوستان نهج البلاغه شهروندان منطقه ای و گردشگران فرا منطقه ای می توانند از این پل در فضای این بوستان بهره ببرند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: