جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 مرداد 1396     
ساخت خطی جدید برای متروی موریس

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، سازمان متروی موریس برای ساخت خط ریلی سبک 26 کیلومتری که مرکز این جزیره را به شهر Curepipe متصل می کند، قراردادی به ارزش 572 میلیون دلار را با شرکت لارسن اند توبرو هندی امضا کرده است.

این قرارداد در دفتر سازمان مترو در Ebéne و با حضور نخست وزیر موریس، Pravind Jugnauth، معاون نخست وزیر، Ivan Collendavelloo و نماینده عالی رتبه هند در موریس، Abhay Thakur امضا شده است.

این قرارداد پس از مناقصه ای رقابتی اعطا شد و بودجه این پروژه تماما از اعتبار دولت هند تامین می شود.

این قرارداد شامل ساخت ایستگاه ها، پل ها و پل های ریلی، راه آهن، منابع برقی dc، سیگنالینگ و انبارهای نگهداری قطار است. لارسن اند توبرو هم چنین ناوگانی متشکل از 30 قطار، سیستم های پرداخت کرایه و اطلاعات مسافران را برای این پروژه تامین خواهد کرد.

متروی موریس 19 ایستگاه را در این مسیر مدیریت خواهد کرد که دو مورد آن ها روی زمین هستند و سه تقاطع اتوبوسی را نیز با این خط ایجاد خواهد کرد تا دسترسی به شهرها و روستاهای این جزیره تسهیل شود.

اقدامات ابتدایی این پروژه در ماه مارس آغاز شده و ساخت کلی آن از ماه آینده شروع خواهد شد. بخش 13 کیلومتری ابتدایی این مسیر از پورت لوئیس تا رز هیل در سال 2019 افتتاح خواهد شد و باقی آن نیز تا سال 2021 به بهره برداری می رسد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: