جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 خبر داد؛
لوله کشی چاه میدان گلها برای آبرسانی به شهرک والفجر

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 گفت: به دلیل کاهش حجم آب ورودی قنات یوسف آباد در سالیان گذشته با کمبود آب در ضلع شمال غرب منطقه و ابتدای شهرک والفجر رو به رو بودیم که با لوله کشی آب از چاه  میدان گلها این نیاز مرتفع و آب قنات یوسف آباد به محله یوسف آباد اختصاص پیدا می کند.

 

 عباس مافی توضیح داد: آب چاه گلها پیش از این تنها ده ساعت در شبانه روز جهت آبیاری منطقه استفاده می شد که هم اکنون ظرفیت استفاده از این چاه افزایش یافته است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 6 اشاره کرد: برای انتقال آب از چاه گلها بالغ بر 4300 متر لوله گذاری صورت گرفته و پمپاژ بین راهی در بوستان مهتاب احداث شد تا نیاز روزانه 400 متر مکعب مخزن شهرک والفجر تامین شود.

مافی با بیان اینکه با این انتقال مشکلات کم آبی دانشگاه ژئو فیزیک نیز مرتفع می شود ادامه داد: آبیاری بهینه به صورت کامل صورت می گیرد.

او با بیان اینکه پیش از این روزانه ٤تانكر ١٠٠٠٠ليتري كه هر تانكر ١٠سرويس آب حمل مي كرده آب مخزن شهرک والفجر را تامین می کرده ادامه داد: این تانکرها هم اکنون حذف گرديده و مي توان با آبياري مكانيزه كيفيت آبياري و نگهداري فضاي سبز را افزايش داد و از آب هاي زير زميني استفاده بهينه کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: