جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
معاون شهردار منطقه 20 خبرداد:
تخفیف های 100 درصدی برای نوسازی بافت فرسوده منطقه 20

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 از اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریال برای بهینه سازی محله های جوانمرد، دولت آباد و علائین با عنوان طرح محرک توسعه محلات در این منطقه جنوبی خبر داد.

 حمید نیک نژاد با بیان این مطلب گفت: به منظور رونق و ایجاد انگیزه در محلاتی که دارای بافت فرسوده هستند، 20 میلیارد ریال اعتبار برای بهینه سازی محله های جوانمرد قصاب، دولت آباد و علائین اختصاص یافته که در این راستا اجرای پروژه های عمرانی، زیباسازی و ترافیکی ویژه این محلات در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار گرفته است.

نیک نژاد با اشاره به اینکه 7 پروژه شهری بر اساس طرح محرک توسعه محلات تدوین شده است، افزود: بازپیرایی بوستان های خبرنگار و ابن سینا، بهسازی خیابان های فدائیان اسلام، ورامین، بسیج، احیای مرکز ورزشی تفریحی شهدای گمنام و اقدامات ترافیکی در محله های متنخب از جمله طرح های پیش بینی شده است.

 معاون شهردار منطقه 20 اجرای بسته تشویقی و اعمال تخفیف های 100 درصدی را از دیگر اقدامات انگیزشی برای نوسازی بافت فرسوده برشمرد و گفت: عوارض صدور پروانه، انشعابات آب، برق، گاز و حفاری، خدمات مهندسی شامل حق الزحمه نظارت و مکانیک خاک و طراحی نما از جمله مواردی هستند که در محدوده بافت فرسوده به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

نیک نژاد ادامه داد: کمک هزینه اجرای نما، پرداخت وام 50 میلیونی، پرداخت ودیعه مسکن و تراکم های تشویقی از دیگر آیتم های انگیزشی بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده است.

وی فعالیت ستاد بازآفرینی پایدار شهرداری منطقه 20 در تسریع روند نوسازی بافت فرسوده تاثیرگذار برشمرد و گفت: تشکیل کارگروه های 4 گانه، بسیج منابع و پتانسیل های دستگاه های اجرایی، احصاء نقاط نقاط قوت، ضعف و شناسایی راهکارهای انگیزشی در سطح محلات از جمله اقدامات این ستاد است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 20 یادآور شد: با توجه به اینکه مشارکت مالکان بافت فرسوده در تسریع روند نوسازی بسیار اهمیت دارد، طرح های اجتماعی و فرهنگی آموزشی و ترغیبی ویژه شهروندان و مالکان نیز در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: