جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مرداد 1396     
قناعتی:
چندین پروژه در شهر در آستانه بهره برداری است

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از افتتاح دو پروژه روز گذشته از سوی شهرداری -احداث بزرگراه شهیدهمدانی و تونل شهدای غزه - تقدیر کرد و گفت: این دو پروژه بزرگ که تسهیل گر عبور و مرور شهروندان از غرب به شرق و بالعکس می شود، سومین راه ارتباطی بین این دو محور را برای شهروندان فراهم کرده است.

 

ابوالفضل قناعتی در تذکر پیش از دستور سیصد و شصت و پنجمین جلسه شورا تصریح کرد: افتتاح این مسیر منجر به روان سازی تردد در این محور می شود.

وی با یاداوری اینکه ساخت این دو پروژه می توانست پروسه زمانی بیشتری به خود اختصاص دهد در حالیکه در پروسه زمان محدودی ساخته شدند، ادامه داد: باز کردن معارضین در طول مسیر این پروژه از نیروهای مسلح گرفته تا معارضان شخصی بسیار سخت بود و پروژه ها با هزینه کرد حدود 700،800 میلیارد تومان ساخته شدند تا مشکلی از مشکلات شهروندان تهرانی برطرف شود.

قناعتی در همین راستا از شهردار تهران و معاونت فنی و عمرانی تقدیر و ابراز امیدواری کرد که ۳ تا ۴ پروژه باقیمانده تهران که در آستانه بهره برداری هستند نیز پیش از اتمام زمان مدیریت شهری کنونی افتتاح شود تا مردم بهره مند شوند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: