جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 مرداد 1396     
معاون شهردار منطقه 8 خبر داد:
تعویض پلاک های دیوار کوب تا پایان مرداد ماه

به گزارش اخبار مناطق 22گانه تهرانی نیوز؛آمعاون خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8، از اجرای طرح تعویض پلاک های دیوار کوب فرسوده تا پایان مرداد ماه در شرق پایتخت خبر داد.

 

حمیدرضا فرخی با اعلام این گفت: تعویض تابلوها در راستای ساماندهی و به روز رسانی پلاک های شناسایی دیوار کوب، و با هدف زیبا سازی مناظر شهری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از تابلوهای شرق پایتخت نیاز به تعمیر و یا تعویض دارند؛ افزود: بر همین اساس طرح تعویض پلاک های دیوار کوب در منطقه 8 آغاز و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

فرخی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح اغلب پلاک های دیوار کوب سطح معابر جمع آوری و پلاک های جدید جایگزین آنها می شود؛ عنوان داشت: از شهروندان درخواست می کنیم که در صورت مشاهده پلاک های دیوار کوب فرسوده منطقه با سامانه مدیریت شهری 137تماس حاصل نمایند و با ذکر دقیق نشانی تابلوهای فرسوده؛ مسولان خدمات شهری در جریان قرار دهند.

معاون خدمات شهری و فضای سبز منطقه 8 تصریح کرد: همچنین شهروندان برای سهولت بیشتر می توانند با اداره زیبا سازی شهرداری منطقه تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به تعویض پلاک و نامگذاری معابر اقدام شود.

وی افزود: در صورت نیاز، کارکنان خدمات شهری از دستگاه واتر جت برای پاکسازی تابلوها استفاده می کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: